AIZAT, terbaik derr~

BIAR TAK HENSEM ASAL JANGAN BUSUK HATI~

Rabu, 12 Oktober 2011

kisah seram~



assalamualaikum.. ape kabar semuenye eeeeee~? haha.. orait.. entry kali ni aku nk citer sikit pengalaman aku ternampak hantu.. haa.. mesti nk tau kan..? tp xbnyk sgt la pengalaman aku..

ok, first citer aku masa kt skola menengah dulu.. aku ada join perkhemahan kadet polis kt padang skola.. mlm tu aku berjaga.. kira mcm jd jaga la kan.. biase lah kalo dah mlm2 tu, mesti ada mcm2 kacau.. nk dijadikan cerita, aku duduk kt satu tmpt yg bole nmpk semua khemah yg didirikan..masa tu dah meremng dah.. tetibe mata aku spt ada cahaya melintas.. makin lama makin dekat.. mujur tak kacau gila2.. haha.. lps tu esk paginye aku trus dmam..=.=''

ok, pengalaman kedua aku lak baru2 nih.. otw balik dr melaka ikut satu jln yg dkt la ngn btu pht.. masa tu dlm pukul 1.30 pg.. naik keta ngn member aku.. (viva jer..).. aku usha2 jer tgk2 jln.. time tu gak la bende tu kuar.. aduhainye pun.. member aku xnmpk.. bende tu mcm hantu bungkus.. tp ntah la.. aku ternampak aje.. nasib baik bende tu x follow.. huu~

lps tu, ada la satu lori sampah ni dok jln lmbab (lori smpah mmg grak pg2).. member aku potong la lori tuh.. dlm 4-5 km, jumpe ag lori sampah.. aku da naik meremang dah.. rasenye da potong satu lori sampah td.. errk.. ( da mcm keta volswagen kuning kt Karak Highway tu..).. seram jer.. tp aku ngn member aku amek positif jer.. maybe lori sampah mmg operasi 2 lori kot..

smpai satu selekoh, ada 2 ekor anjing sergah.. tp aku sorg je yg perasan anjing tu.. member aku sorg ni xdgr or persan ape2 pn.. lg satu kepelikan berlaku.. hmm.. ntah laa.. Allah nk menguji iman hambanya.. sabor aje lah..

haa.. tu la pengalaman aku.. seram tu x laa..tp sapa yg penah merasa tu mesti paham kan.. haha..ok laa.. smpai sini je entry kali ni.. sapa2 ada pengalaman, share la ea.. like, komen, share dan subscribe.. ok, daa~ assalamualaikum..